~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

GoKväll denna måndag,,,

Av Bim - 9 maj 2011 21:37

Hej på er alla,

     Välkommen in till mej   


Gått riktigt bra att jobba idag,men ikväll är mitt knä

rätt så tröttigt*L*

Men jag ser fram mot imorron,ny arbetsdag*L*


Efter jobbet fönstershoppade jag lite,träffade en kompis,vi fikade och så

försvann den tiden i ett nafs*L*,men trevligt var det..


Ikväll har jag lagat en god kasslergratäng med vispad äggvita i,,bl a

även fetaostbiffar,,blev toppengoda de oxå.

Ska lägga ut dessa recept separat på bloggen..mumsfillibabba*L*



Lite bilder,var så goda:


  Körsbärsträdet på landet

blommar sååå vackert nu


  Mindre vacker var plattgången fram till dörren,

Men efter Calmas flinka(!) fingrar,såg den ut

  så här,(oxå på landet)


  Hemma blev trädgårdslandet klart,

(blir väl lite större ändå.nästa år)

  Dessa väntade på att komma ner i jorden

  "Hej då,syns när jag växt till mej en del)*L*

  Så där,nu syns de små knölarna inte längre



  Dessa ville vi ej ta bort när plattorna

rensades,,kommer fler o fler mellan plattraderna (från altanen hemma)


Så där ja,,nu var det färdigt för denna gången..

Tack för du tittat in och läst ända hit


  Calma säjer hej då,med en stor kram:=)






 
 
ansepanse

ansepanse

9 maj 2011 22:51

skönt att ditt knä är så mycket bättre nu
vilka fina bilder du visar och du har flinka fingrar :) det syns
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

10 maj 2011 07:04

Så skönt att du fixade att jobba, trots knät.
Fina bilder
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 maj 2011 09:48

duktigt grejat i trädgården, du får gärna komma hit och fortsätta på mina stenplattor, där frodas det rejält. får du potatis till midsommar ? Kom hem i går från Värmland, skulle varit hemma för 14 dagr sedan, gräsmattan har växt allderles för bra, hujedamig.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

11 maj 2011 13:34

Så hörliga bilder,skönt att du klara att jobba fast ditt onda knä! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards