~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Bim - 5 juni 2009 22:30

Alla besökare

Ni som brukar titta in märkte kanske att jag varken skrev i min blogg eller gästade era bloggar,

sorry,*L*

Jag var så innerligt trött,gick till sängs strax efter 21.00 och sov till 05.30 idag,då var jag trött.

Det har varit lite anspänning,jobbar mkt och så blev en av döttrarna sjuk,troligen tarmfickor,eller ngt liknande,hon har varit inlagd tidigare,men foertfarande har de ej konstaterat eller ställt ngn diagnos,

nu vill hennes läkare att de ska göra en rektoskopi,för där ser man upp i tarmarna,det borde de gjort för länge sedan,

hon har så gruvligt ont,lilla gumman,

nu ikväll blev hon inlagd igen,så mammas tankar är där nu.

Imorron ska min Christer o så ngr till,bl a äldsta dottern vara där o se till att flytten går som den ska,för det är ju det oxå,mitt i allt.

Christer ska tapetsera färdigt,sen ska det bäras möbler.

Jag har bakat bullar o sockerkakor igen,så det finns en omgång.

Ngr andra fixar mat o sånt,

det viktigaste är att hon får hjälp o kan bli bra.


Jag är egtl ledig denna helg,men måste in o jobba 6.45-12.00 på söndag,sjuk personal,vikarier redan insatta,så jag o en annan tjej tog två turer,

ja,så denna helgen går den med.

Sen efter jobb på söndag ska jag träffa minsta dottern som dyker upp i stan,med familj,o där fyller barnen,så det blir lite kalas då,

förresten så är hon arbetslös nu,som sagt,lite mkt som händer.

Ja,denna helgen den går den oxå.

.

Har växlat in till turkisk valuta,lira,så de är klart.

Skule varit hos frissan idag,efter jobbet,men hon var sjuk,så det blev återbud.

Imorron ska jag gå över till hembygdsgården o vara med o fira vår nationaldag,det brukar vara så trevligt


 Nu ska ev kolla in i bloggarna,annars blir det imorron.

Hoppas ni haft det bra idag.

Sov så gott.

Kram Calma:=)



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards