~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Härlig Fredag!!!

Av Bim - 9 oktober 2009 12:30

Hej alla besökare i min blogg! Glad


Här är en härlig höstdag,,igen,bara att njuta,

   här är jag,,dress

för success,hihi,ärtigt med väska,kryckor,nattsärk o klumpfot,

tur man ÄR gift,*L*


Annars tuffar det på,fossingen sköter sig,i stort,får onda tjing ibl,

men det är ju bara dryga veckan sen op ju,,

   lite

mindre paket än förra foten,trots att det är gipsat denna gången oxå,

   däremot

gillar jag ej skokonstruktionen,den här är mer vinglig,den förra var ju som en sandal,sas

 fossingen kanar i denna strumpa o man får passa sig,

men bara en vecka kvar tills det ska bort,,


Ja,ska väl kolla in o se vad ni andra pysslar med,

altid kul,


 här är

svampskörden vi fick när vi var ute,helgen före op,,inte så dåligt,

och detta trots att det var uppbökat nästan överallt a vildsvinen,,hmmm


Ha det nu s gott ni kan,alla o envar,på ert sätt!!

ger er denna vackra blomma från mej,från landet,,

    


         o kram  Calma:=)



 

 
 
Cina

Cina

9 oktober 2009 16:03

En riktig pingla som skall ut på TURNÈ hahahaha
Mycket svamp ni plockat gott att ha i frysen i vinter.
Jag tycker ju mest om det gula förståss!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

9 oktober 2009 17:15

Fina kort och vad mycket svamp ni har plockat.Ser inte kul ut att hoppa på kryckor men är man tvungen så är man
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis

 
Svamlan

Svamlan

10 oktober 2009 09:57

Härligt kort med väskan i högsta hugg o på kryckor:). kanske klar för utgång :) Åh vad med svamp..älskar kantareller men här urusel på att hitta några tyvärr..
Ha en riktigt bra helg!!

http://svamlan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 oktober 2009 10:04

En underbar bild med nattlinne och väska, utgång kanske med denna kreation ? vill man synas så är det en perfekt klädsel haha. Alltid besvärligt med gips vart det en sitter, men foten är nog det värsta. Trodde jag skulle bli tokig när jag bröt handleden på högerhanden för något år sedan, högerhänt som jag är också, då var jag handi. Hoppas du får en fin helg.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

11 oktober 2009 21:06

Vacker blomma i naturen och en annan med krycka och gipsad fossing;) Inte kul med gips, men du tycks fixa det bra och ta det från den humoristiska sidan. Härliga mängder svamp dessutom.
Många kramar!

http://lambergsfrua,bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards