~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Bim - 3 oktober 2009 14:18

Skrattande Hej på er alla!

Ber så mkt om ursäkt för det långa avbrottet i blogandet,

men de blir så ibl,sen när det ändrades bloggplats så gick jag kurs hos min bloggmentor,Cina,

för det ville sig inte rktigt.

Nu skaljag försöka bli bättre på detta.

 

Ja,jag har haft min stationära dator inlämnad o se där ja,

när jag skulle rippa av en skiva,då hade cdroomenheten försvunnit,d va inte kul alls,

men jag hoppas att vår datadoktor kan komma hit o fixa det,

så därför har jag ej lagt in ngr bilder,foton,för jag kan inte säkerhetskopiera,.

 

Nåväl,sen sist har jag opererat den andra foten oxå,så nu styltar jag omkring på kryckor,ingen höjdare med trapp i boendet då,ska jag säja,

haft en djävulsk värk,men det blir ju bättre,så bara att vänta ut,

är ju oxå gift med en underbar man som klarar allt så bra utan mej,

imorse blev det fika på sängen,mmm så gott.

har duchat idag,under konstens alla regler,vilken posé,den skulle ha fotats,hih,

tänk att så självklara saker som att ducha ska kännas så extra underbart när man ej kunnat göra det

på ett par dgr,

vad säger ordspråket: Inget ont som inte har ngt gott med sig", de stämmer .

 

Ja,nu är jag med på banan igen,men det bir inga nytagna foton med idag,

men gott o väl dessa rader från mej,det är väl bra jobbat,eller hur?.

 

Nu ska jag strax ta mej nerför att berika med en kopp gott kaffe,

har lyxat till mej o köpt sånt där extragott kaffe,köpte även en lyxigt gott the.

 

Ha det så bra nu alla,,

stora kramen kommer här,ifrån er Calma:=)

  

 

 

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards