~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Calmas Torsdag

Av Bim - 17 februari 2011 20:15

   Detta  hjärta vill jag först ge er,kära vänner,

välkomna in till mej,


Fått sova en mer sammanhängande sömn inatt,det var så skönt o välbehövligt


Dagen idag har  varit en lite mer aktiv dag;

Stor gryta med rotmos har det kokats,på fläsklägg,tycker

jag blir godast iaf,,


Hela huset dammsugits,men med mng uppehåll,ryggen gillar inte,men Christer

har så ont i sin höft,så vem ska ta smällen?

Han har äntligen fått operationstid,så den 28 feb är det dags,

Blir hemma ca 3 månader,


Det blev en tur till containerna,med allt som vi sorterat,men så praktiskt sparat nere i källaren,och det blir lätt fler kassar o så fler kassar o så........


Passade oxå på att köpa tulpaner o fika hos våra fd hyresvärdar,

det var så uppskattat,


Ikäll pratat med mina kära i Viken,

så begravningen blir den11 mars,(kanske jag redan skrivit)

Jag åker ner till min älskade fostermammma på måndag o stannar till iaf torsdag,,så får vi gråta o skratta tillsammans


   är det som gäller, och det är ju mitt

ständiga motto


Jag har fått så mycket värmande kommentarer från er vänner så jag

blev nästan överväldigad

Från mitt hjärta,tack,tack

Hoppas jag ej glömt att gå in,till framför allt just er,

jag bloggar ej mer idag,

Kommer att gå in till er o kolla ngn gång i helgen.


Ska jobba imorron o lör-sön


Stor vark kram från

   Calma


  

 
 
susann

susann

17 februari 2011 20:39

beklagar din sorg, så tråkigt när sådant händer.
Ang att leta bloggar så brukar jag gå in på de som kommenterat hos mig, sen så ser jag någon annan som kommenterat där å går in där och kikar, det blir någon kedjereaktion ;)
Me ndu kan gå in på bloglovin, det är en sida som många lägger sin blogg på.
Så där kan du ju kika om du vill.
Kram

http://blogg.amelia.se/suzz40

 
susann

susann

17 februari 2011 20:50

hej igen!
Om du går in på min sida så till höger har du en ikon som det står bloglovin på, där kan du även klicka i "följ denna blogg" så ser du när alla uppdaterar sina bloggar, eller iaf de som du följer,
Hör av dig om det inte funkar, så skall jag försöka förklara lite bättre :)

http://blogg.amelia.se/suzz40

 
Mita

Mita

17 februari 2011 21:40

Det var ett tag sen jag var in till dig,och så får jag se att du har mist din älskade fosterfar.Beklagar verkligen och känner med dig.Förstår att du vill åka ner och vara ett stöd för din fostermamma.
Kramar om dig...

http://mithas.blogg.se

 
Kristina

Kristina

17 februari 2011 22:03

Tack snälla för det vackra hjärtanet, så fint vid havet.
Vad skönt att du har möjlighet att åka till skåne och stanna några dagar.
Det måste kännas lättare att vara på plats.
Ta väl hand om dig.
Jag lägger ljus på din färd.
Jag har med dig i mina tankar.
Kärlekskramar till dig.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 februari 2011 22:17

tack för det fina hjärtat vännen, vad skönt att du ska stanna hos fostermor några dagar och bara vara ni två, orkar du verkligen jobba nu, är du helt frisk nu då
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
susann

susann

18 februari 2011 05:36

kikar in och önskar god morgon:)

http://blogg.amelia.se/suzz40

 
lillis

lillis

18 februari 2011 06:41

Tack för det fina hjärtat. Vad bra att du ska stanna hos din fostermor i några dagar.Så bra att din man fått tid för operation
Ha en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 februari 2011 07:25

Ville bara kika in och lämna en liten hälsning!
Beklagar sorgen som drabbat dig!
Inte kommit mig för o lämnat avtryck innan,men kan tala om att jag brukar läsa din blogg nästintill varje dag:) .. fann dig på *Cinas* sida :) ..
Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards