~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Onsdagsinfo om dagn, bl a,,

Av Bim - 26 januari 2011 19:13

   Men,hej,,kul att du tittar in,welcome!!!

   ligt tack för alla kommentarer,så mng,,kul att läsa


   Ja,det är jag denna gången oxå,nu är

det väl snart slut på de häringa bilderna,hmm,vi får se *L*

   Hittade denna bilden,jag vid den härliga platsen

Viken i Skåne,där har mången dikt kommit till,älskar denna platsen

   Här är artisteriet i full gång,kareoke,klart man ställer

upp när kompisar ville det,jaja,jag gillade det oxå

   Här är jag hos bästa kompisen på fest,(hmm,lite rundare där)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Så,det blev visst lite kort på mej,tja,så e d ibl,, *L*


Min dag:

Långsamt uppvaknade

Sen ringde en gammal kompis,Lotta,som tydl FB ej tycker jag ska ha kontakt med,hmm,fattar inte alls,vi har varit vänner där,sen finns hon ej,

Till slut hittade jag henne,gjorde förfrågan,men hon kan ej acceptera mej

Nåväl,vi bestäde datum för date,ska bli såååå kul,vi kallar oss "tvillingsystrar",är lika och mkt annat


Sen ringer en annan ungdomskompis,Marianne,såå kul,

passade ej att ses idag,tyvärr,men vi ska fixa en tid,,så kul


Stekt stor laddning pannbiffar,det gillas skarpt,


Mitt rum fått makeover idag,

ut med det gamla och in med det gamla *L*,fast annat gammalt,

lite rokad på saker,

Mkt ljus,älskar ljus i alla former,blev sååå fint allting,,nöjd


   Nu ska jag nog ta en trudelutt på keyboarden,säkert jättebra för skallebanget, *L*


Kan ej lova jag tittar in hos alla ikväll,

men ni finns i mina tankar

  

Kram från Calma:=)

 
 
Sussi

Sussi

26 januari 2011 20:24

Kul med bilderna på dig! :)
Facebook har sitt eget liv ibland. Jag tycker antalet vänner minskar och ökar konstant, från dag till dag..

Men vad jobbigt med upprepade tarmvred. Kan inte ens tänka mig hur ont det gör. Stackars.. Hoppas det var sista gången du råkade ut för det förra gången!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

26 januari 2011 21:19

härliga bilder på dig :) trevligt att träffa själsfränder :) vi åt strömming idag
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Kristina

Kristina

26 januari 2011 21:28

Det är alltid kul att träffa vänner. Det är synd bara att det blir alltför sällan.
Jag var på bio igår med några vänner.
Det var så skönt att komma hemifrån.
Ha det så gott!
kramar!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

26 januari 2011 21:32

Om jag har förstått dig rätt så har du redan en kategori som hette så och du vill skriva ett inlägg som du vill lägga under den kategorin? Låter det rätt??
När du skriver ett nytt inlägg finns det bredvid datum och tid en som heter kategorier. Om du redan har någon kategori döpt så ska den finnas med där. Klicka bara på allmänt så kommer alla kategorier upp. Sen är det bara att välja vart du vill lägga det och klicka Ok.
Var det inte så du menade så säg till igen..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

26 januari 2011 22:12

Du är då baskemig en riktig teaterapa hehe, en bra bild igen.
duktig har du varit i dag som har grejat och möbelerat, det behöver inte vara så omfattande, meeennn så nöjd man blir när det är klart.
Kramelikram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

27 januari 2011 07:41

Roliga bilder på dig som du lagt ut
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

27 januari 2011 10:09

Roligt med bilder är det alltid, själv är jag inte så ofta med på bild eftersom jag befinner mig bakom kameran för det mesta :) Fast min favoritgranne maria brukar ta kort på mig emellanåt :)
Hm karaoke, hujedamig inget jag älskar:) Fast testat har jag såklart :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
solan

solan

27 januari 2011 10:59

Roliga bilder....Gillar att man bjuder på sej själv :)

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

27 januari 2011 11:10

Sv: en go'er dag till dig också :) kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Carina

27 januari 2011 18:17

Det var kul att se lite bilder på dig syster !
Vart kommer detta "gummiansikte" ifrån.......jag kan nästan göra likadant ! Kramar !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards