~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

BautaSenTisdagKväll/Nu Onsdag*L*

Av Bim - 19 januari 2011 00:04

   Hej på er!!

Ja det blev ett mkt sent/mkt tidigt inlägg*L*

Välkomna hit till mej,Calma:=)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Haft en så skön dag,verkligen bara tänkt på mej själv,vilket jag ska

göra denna vecka oxå,mkt Xtra på mej själv,,

Och det vikitgaste,,man ska EJ ha dåligt samvete för det heller,

LOVAR,det har jag INTE,,

(ja,jag brukar tänka på mej själv annars oxå,men denna v lagt xtra fokus sas

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dagen började med lång morgon i sängen,,kaffe o läsning som följd,

Efter frullen var det dags att "damma av" bikinin,efter sommar o höstsemester

Sen färd till simhallen,

Väl där så simmade jag ca 500m,med avbrott för bubbelpoolandade,äventyrsbassängen,fikapaus o så mer simning,

En mkt nöjd och trött Calma gick sen in till centrum


Väl där så fixade jag till en klocka som var trasig,till mannen,

Sen blev jag shopoholic,som ngn annan bloggare skrev,

Nåja,det blev en snygg jumper o så 3 olika sorters smycken,,allt för 150:-

så det ska väl januarikassan klara av.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Plockat och fixat lite i klädkammaren,men bara just för jag ville,även om

behovet fanns sas..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu säjer jag   

skickar er förstås ett "värmande"   

allt för omtanke från mej till er


   .....puss o kram från

Calma:=)

 
 
lillis

lillis

19 januari 2011 07:16

God morgon!
Ibland så är det skönt att bara få tänka på sig själv och ta dan som den kommer
Njut av din ledighet och ha det skönt
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

19 januari 2011 09:16

Skönt att ha egen tid tycker jag det behöver man ibland. På måndag skall jag till frissan så då blir det egen tid för mig!
ha en bra dag.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
irja

irja

19 januari 2011 16:32

Hej !!!
Skön att ha en BARA VA DAG,,, det behöver vi allaNågra tänkvärda ord...........
TA väl hand om din kropp>>>>
Det är ju iden DU bor.....
HA en bra dag,,,,, KramiZ IA.

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

19 januari 2011 17:11

Låter som att du haft en riktig höjdardag - och grattis till inköpen :)
Plocka i klädkammaren skulle jag behöva göra också, men jag väntar nog lite. DEt som finns där lär ju inte springa bort;)
Varm kram,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

19 januari 2011 20:00

Nej, dåligt samvete ska du verkligen inte ha. Passa på att njuta!
Vad billigt du shoppade. Visst känner man sig nöjd när man kommer hem med såna fynd? ;)
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

19 januari 2011 21:38

Tittar in hos dej lite snabbt och säjer god natt!

Kramar Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

19 januari 2011 23:02

Sådana dager behöver vi alla lite oftare, så nöjd och belåten man känner sig då, lixom lite vardagslyx på en onsdag.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards