~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

MåndagKväll,Jag är här,igen!

Av Bim - 30 maj 2011 22:21

  hit till mej*L*


Hej på er allihopa,var och en som tittar in


  Denna blomman är till just dej,o dej o dej osv,osv

MEN allra mest till de jag vet har det kämpigt på ett eller annat sätt,

Av hänsyn namnger jag ingen,men ni vet vilka ni är,som jag tänker

extra på,

Kan ej göra så mycket mer, men ni vet,jag finns här


Jag har varit i Göteborg i 4 dagar,hos yngsta dottern med familj,

så härligt att få rå om,

Fick oxå en present gjord,som jag fick i 60årspresent av dem,härligt,kul

Igår,Mors Dag så fick jag ett jättevackert fint cellofaninslaget paket,

däri fanns det mina älskade flickor vet jag tycker om,

chilitryffel,olika avslappningssaker,på snöret,sotd det " Ilove you",

blev så glad,de är så fina mina tjejer,


Idag har det jobats,är rätt förkyld,halsont och nys som den,men

nada feber,så vi tar en dag i taget,

Helgjobb står på schemat kommande helg,men det blir allt bra,

ska ju bli fint väder


Tack till er som gluttat in hos mej,jag ska skriva till er och andra vänner imorronkväll,

Eftersom min mobil inte är kompis med mej(längtar efter en ny),så fick jag ej

in några bilder ikväll,men den som väntar på något gott, osv *L*


Nu ska jag försöka sova och ladda för morgondagens prövningar

Ska försöka titta in till Nettans salong,för där finns en vinst,en jättefin lykta

inlämnad,som jag vunnit i en utlottning

Ska ta foto så ni får se


Önskar er allt det bästa,

Varm stor kram från

 

  Gör som glasets text säjer

Godnatt

 
 
Malin

Malin

31 maj 2011 23:31

Så härligt att du fått vara hos nära o kära :) Och vad snälla dina tjejor var på morsdag :) Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
irja

irja

1 juni 2011 03:39

Hej i natten,
Har svårt att sova, inte bara värken, utan en rysandsvärd åskväder, blixt och dunder, himmlen är som ett sprakande fyrverkeri, är lite åskrädd också , sitter i sen händelsen från barnaåren, då åskan slog ner vår Rosa, kon i ladugården.....
Grejt att din resa till Göteborg var givande, alltid trevligt att få rå om nära och kära,,,,,
Ha det bäst vännen ....
KramiZ IA,,,,

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

1 juni 2011 06:22

Låter som du verkligen haft det bra ! Härligt. Göteborg och min bror får vänta ett tag till på besök från oss. Vi reser ju till Bulgarien i augusti så alla pengar sparas flitigt denna sommar, men nästa sommar kanske ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 juni 2011 11:59

Låter som du haft det bra när du varit hos nära och kära
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards