~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

GoTorsdag bloggare,välkomna hit!!!

Av Bim - 25 juni 2009 21:08

på er,

hur har ni det "därute"?

 här knallar det på.det har varit en vanlig dag på jobbet,

efter jobbet så hämtade jag gardintyg,ska sy nya till landet,


sen fixades det lite i hemmet,både ute o inne,

imorron är det jobb till 14,sen sak jag göra diverse inköp,

som ska med till landet i helgen,

det är marknad i samhället nära landet,får se om vi går dit,

ska bli skönt att komma dit o ladda batterierna lite,


har bara en evcka sen till semestern,men har ju bara 3 v då,

tog ju en när jag var i Turkiet,


jag ska ej bli långrandig,

är trött i knoppen o ska försöka ta skapligt tidig kväll,


vi ses kanske en kortis imorronem.kväll,

tills dess så får ni sakna mej,, *L*


tack góa Cina för du gjorde mej "häftigare"(?) på min presentationsbild,

den får hålla ett tag,

här får du ett helt lass med blommor,,

ja,de är till er alla förstås,


kram till er alla från Calma:=)

 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

25 juni 2009 21:28

Hoppas du hittade gardiner som du gillade till stugan. Härligt lugn väntar er när ni kommer till stugan, skönt att ha en plats att dra sig tillbaka till och mysa.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

26 juni 2009 07:00

Hoppas att ni får en skön helg på landet och att du får ladda batterierna
Kramar

http://danslillis

 
Helén

Helén

29 juni 2009 15:16

Hej Bim!
Idag har jag på egen hand tvättat brudklänningen i badkaret med tvål I my add ;)
Det gick jättebra! Den har hängt ute i solen på tork och är så fin!
5 dagar kvar nu och jag har just bestämt mig för att göra min egen och tärnornas buketter... visst e jag modig ;)
Stor kram till dig!

http://hembretsen.blogg.se

 
Helén

Helén

29 juni 2009 15:18

I may add.... har lite FÖR bråttom ibland när jag skriver.... och som den lärare jag är måste det rättas på en gång... hi hi hi

http://hembretsen.blogg.se

 
mommi

mommi

1 juli 2009 21:08

Kikade förbi här. Sicken trevlig blogg :). HA en fin kväll.

http://www.mommi.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards